16.05.2013 08:43

TVERSKÉ STŘÍPKY

Z JÍDELNY: „Nechutná Ti to maso? Musiš si to osolit…. Nechutná Ti ta rýže? Osol si to…. Cože, tobě nejede ta kaše? Musiš si to osolit….. Solili jsme raději i čaj!

 

ZE ŠATNY: Petr Majstr: „Nemůžu najít svoji rukavici… A to jsem si skoro jistej, že jsem ji včera mrsknul tamhle do toho rohu!“

 

Z PENZIONU:  Jirka Hošek: „Je mi divný, že vždycky, když máme k večeři maso, tak tady okolo pobíhá o jednoho psa míň“

 

Z HOKEJOVÉHO KŠEFTU:  

Nabrousíte mi brusle?

Neumím to

A kdo to umí?

Šéf

Kdy přijde?

Za čtvrt hodiny, myslím

….po 15 minutách porkačování:

Můžete mu zavolat?

Nemám „děngy“, nemůžu

Můžu mu zavolat já.

Nemohu vám dát číslo

Já ovšem nemám moc času, nemůžu čekat

Hm, za čtvrt hodiny je tady

To ještě říkala už před čtvrt hodinou? 

Tak za půl…

 

Z AUTOBUSU: Honza Kuče na konci pobytu: „Koukám, že ten TVER to je samá rovina tady…“

 

—————

Zpět


Kontakt

TVER 2013

00420 724 840 391